Chapter 7. The future belongs to me

Det verkade som om Scooter visste mer om vad jag skulle göra egentligen , såklart. Han visade mig hur allt skulle gå till och att jag skulle agera som förband till en person som skulle uppträda här imorgon. Jag gick ut på scenen och bara snurrade runt och skrattade av lycka. Jag avbröts av ett skratt och jag stannade på en gång och vände mig sakta om för att se vem det var. När jag såg vem det var tappade jag nästan hakan men kom på mig på en gång, rätade på mig och log.

"Hey, jag är Justin. Du måste vara Ariana" sa ingen mindre än Justin Bieber! Han kunde mitt namn och jag hade inte ens träffat honom innan. Jag var ingen Belieber eller så, men alla vet väl vem Justin Bieber är.  "Hej, ja, det är jag" sa jag och log gulligt mot honom. Min mage pirrade lite och jag kollade ner i marken. "Då kommer du att uppträda med mig imorgon" sa han och gick fram mot mig och kramade om mig som var helt oförbredd på kramen. Vi stod på scenen och det var bara vi två i arenan. Alla personerna var backstage förutom jag och Justin.

"Scooter sa till mig att han hittade dig spelandes på gatan igår?" sa Justin, usch det lät som om jag var hemlös eller något men jag var glad att Scooter hade pratat med Justin om mig.

"Hah , det låter så fel, men ja typ" sa jag och han såg lite förvånad ut innan han log igen och satte sig vid scenkanten. Jag följde hans råd och satte mig bredvid honom så att som jag lät benen dingla över kanten.

"Jag sjöng och spelade på min gitarr och sen slutade jag spela en stund och Scooter stod bakom mig." sa jag och kollade ner på mina skor. Det skulle vara pinsamt att berätta att jag spelade för att få ihop pengar, så jag hoppade över den infon.

"Det var bra att han hittade dig, Annars hade vi aldrig träffats " sa han och det hördes på på hans röst att han log. Jag kände av pirret i magen när han sa det, jag kollade upp från golvet och log tillbaka mot honom.

Mer hann vi inte prata innan Scooter avbröt oss. "Okey lovebirds! kom igen, det är soundcheck för imorgon."  Justin sprang mot Scooter och låtsades boxa ner honom för det han sa och jag följde efter dom backstage.

Okej,, chapter 7 ute! låt mig se lite kommentarer här va! Första mötet med Justin ! :P awesome! xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra asså mer

2012-01-09 @ 09:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0