chapter 11. The future belongs to me

"Varför sa du till Scooter att jag skulle sova här för?" sa jag anklagande när vi fått upp allt till Justins hotellrum, eller snarare svit. "För att jag inte ville att du skulle bo ensam." sa han och plutade med underläppen så jag började skratta. "Den där minen är så gullig" sa jag men tryckte händerna för munnen och slängde mig ner på knä när jag kom på vad jag hade sagt. inte så diskret men jag är en sån som brukar överdriva ganska mycket. Jag har alltid gjort det. "Den är nog ännu gulligare på dig." sa Justin flörtigt och drog upp mig från golvet så vi stod mittemot varandra och jag började skratta igen. Hela situationen var så pinsam. "Kan vi inte hyra några filmer?"  sa jag och tittade gulligt på Justin. "Självklart!" sa han och slog till mig löst på axeln, men tillräckligt hårt för att uppväcka smärtan i den. "Aouch" viskade jag mellan mina sammanbitna tänder och kollade bort så att Justin inte såg smärtan i mitt ansikte. "Oj förlåt, jag trodde det inte var så hårt, det var inte alls meningen. Förlåt Ariana!" sa Justin desperat och ångrande mot mig. "Ingen fara, lite öm bara" sa jag och kollade upp mot Justin med ett fake smile. "Kom vi hyr en film" sa jag för att han skulle glömma bort de som nyss hänt och gick för att sätta på mig mina kilklackar.

När vi kom tillbaka till hotellrummet hade vi hyrt två skräckfilmer insidious och paranormal activity 3, jag såg även till att få med en komedi eftersom skräckfilmer och jag inte direkt var bästa vänner. "Fegis" hade Justin sagt när jag bestämt la fram den i kassan. Vi köpte också massa chips och läsk som Justin började hälla upp i skålar. Jag tog ut två glas ur ett skåp som jag satte på vardagsrums bordet innan jag gick för att byta om till ett par svarta shorts och ett vitt linne.

              

"Vilken film ska vi börja med?" sa jag när vi kom tillbaka till vardagsrummet där Justin satt med filmerna framför sig. "Den här" sa han och viftade med insidious filmen framför sig. "Är du verkligen säker på att vi ska se en skräckfilm när du ska ha konsert imorgon?" sa jag tvekande i ett värdelöst försök att undvika just den filmen. Jag kände oron i magen över filmen och satte mig ner i soffan bredvid Justin som tog en klunk av sin coola innan han gick för att sätta på filmen.


Kommentera nu då! Då blir det ett till chapter idag!!!! PUSS på er xx


Kommentarer
Postat av: Ebba

Bra kapitel ;-) ett till ;-)

2012-02-04 @ 15:00:51
Postat av: Anonym

ett till

2012-02-04 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0